Thursday, 13 October 2011

hARI bahAGia..

yoyoyo...salam sejahtera salam 1 malaysia..mak ai..da macam nak buat syarahan la plak..ok3...aq pown tengah bosan nie..tak taw nak buat ape..so aq rase baik aku isi kan mase lpang aq nie dgn ape org cakap tu.."berbloger" gitu la gamak nye..hahaha..nak dengar 1 citer tak..?tadi mase aq tengah syok mandi kat bilik air tadi..aku tetiba teringat mase aku ngan member klas buat jamuan..best la jugak..sume happy..ahak3..tapi aku yg paling tak selesa..ntah ade minah mane yang sakat2 aku..memang cari pasal..jap ag makan selipar awek aku kang..hahaha...tade la gurau je..



suami cikgu pown tolong auw..jgn main2..

macho tak..?aq boleh buat muke spender plak..spoil2..

hahahah..
buat2 muke cute plak..
rabiatul yang bercahaya..
muke2 happyning..ade ke maksod ayat ue..?
cikgu biologi aku la yg paling bersemangat skali..

hahaha...ok la tu la sedikit sebanyak aku amik gamba guna camera CANON aku tu..(padahal tak de pown)..hehe..k ea..chaw...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...