Thursday, 13 October 2011

hARI bahAGia..

yoyoyo...salam sejahtera salam 1 malaysia..mak ai..da macam nak buat syarahan la plak..ok3...aq pown tengah bosan nie..tak taw nak buat ape..so aq rase baik aku isi kan mase lpang aq nie dgn ape org cakap tu.."berbloger" gitu la gamak nye..hahaha..nak dengar 1 citer tak..?tadi mase aq tengah syok mandi kat bilik air tadi..aku tetiba teringat mase aku ngan member klas buat jamuan..best la jugak..sume happy..ahak3..tapi aku yg paling tak selesa..ntah ade minah mane yang sakat2 aku..memang cari pasal..jap ag makan selipar awek aku kang..hahaha...tade la gurau je..



suami cikgu pown tolong auw..jgn main2..

macho tak..?aq boleh buat muke spender plak..spoil2..

hahahah..
buat2 muke cute plak..
rabiatul yang bercahaya..
muke2 happyning..ade ke maksod ayat ue..?
cikgu biologi aku la yg paling bersemangat skali..

hahaha...ok la tu la sedikit sebanyak aku amik gamba guna camera CANON aku tu..(padahal tak de pown)..hehe..k ea..chaw...

Wednesday, 12 October 2011

HANTU bonCEng!!

helo helo helo kopi or milo...haha..perkhh..aku baru lpas tengok hantu bonceng kat youtube tadi..yak ala..tak yah nak ketawakan gua..gua taw la cite ue dah lama..aku pown da tgk banyak kali..saje je aku cakap baru tengok..aku nak tengok riaksi korang..hahaha..(padahal tak kelaka pown)..secara purata nye la..aq nak cakap..cite tu memeng best..thumbs up please!!..korang tak tengok lagi ke..?dah kan..ok...fine..kalo korang tak tengok pegi la tengok..kalo tak nak g jalan la..k..



hahaha..memang best woo..

jap3..tapi korang3 taw ke sape pelakon tambahan nye yang di tolak...akibat memakai baju yg seksi2 ue..? x kan..nie la dia pelakon nyer..
                                                                                                                 .
                                                                                                                 .
                                                                                                                 .
                                                                                                                 .
                                                                                                                 .
                                                                                                                 .
                                                                                                                 .
                                                                                                                V


hahahahaha....tu pasal kene reject..


MEMperKENAlkan BUAH atY aku..

hye para blogger..eyh..ko lagi..tak bosan ke bace aq punya...ok...sebenar nye aku tengah bosan nie..tak taw nak buat ape..so layan la blogg nie jap..coz jap lagi nak g amik buah ati aku nie..hahaha..ha!.cakap pasal buah ati aku..korang nak taw tak sape..cun beb..tapi tengok je bole ea..pinjam no3!!...
hahahaha..lawa x?
hahaha..cun kan?

aq da cakap..cantik punya..kau kau kau..jgn nak rambat ea...kang nie makan dia..k..nice to see nice to look..but u amik gua cepok ....hahaha..caw lu..

Tuesday, 11 October 2011

ADD MAaTh punya citer

Salam kepada semuaa blogger..ahak3..hari nie aku ase happy sikit la..coz aku takde klas tambahan..but esok ade..perkh dah la sok addmath...yg ajar pulak cikgu yang aku gerun skali...nak ta nak kene la jugak masok sok..tapi sok nak wat2 dmam la..hahaha..jangan bagi taw sape2 taw..korang je taw..hik3...
hahahaha...
so...nak tak nak aku kene la masok jugak..k...blaja la..korang ingat aq nie macam korang ke..? malas nak stadi..hahha..k..bye..siap sedia esok...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...